4 złote zasady zdrowej diety

  • Napisane przez  Artykuł zewwnętrzny
4 złote zasady zdrowej diety

Osoby, które mają problemy z nadwagą i otyłością, powinny pamiętać, że każdy organizm jest inny, przez co nie ma jeden cudownej diety, która dawałaby zadowalające efekty u każdego z nas. Jednak warto wiedzieć, że istnieją ważne zasady, które pomagają w odchudzaniu u wszystkich. Mają one przyczynić się do poprawienia pracy metabolizmu, a także zmniejszyć uczucie głodu. To zasady, które sprawią, że odchudzanie będzie łatwiejszym i przyjemniejszym procesem. Do tego warto pamiętać, że ich przestrzeganie pozwala na zastosowanie się do zasad zdrowiej diety, która jest bezpieczna, a dodatkowo jej efekty są widoczne już po kilku tygodniach. Przekonaj się sam jakie są złote zasady zdrowej diety.



(Czym jest Nutrigo Lab Mass - https://byc-zdrowym.pl/nutrigo-lab-mass-odzywka-na-mase-cena-sklad-opinie/)

  1. Nie zapominaj o aktywności fizycznej

Najlepiej dla ciebie, jeżeli masz problemy z wagą, jest wybranie kombinacji ćwiczeń siłowych, które należą do grupy wielostawowych, a dzięki temu będą one angażować całe ciało do pracy. Lepiej unikać ćwiczeń, które opierają się jedynie na pracy jednej partii mięśni. Dobrym wyborem z pewnością okażą się ćwiczenia aerobowe, które skutecznie przyśpieszają spalanie kalorii, a także podnoszą one metabolizm spoczynkowy. To więc oznacza, że po treningu organizm będzie intensywnie spalał kalorie nawet podczas siedzenia. Jeżeli jesteś za taką formą aktywności fizycznej, to warto przekonać się, jak powinno wykonywać się ćwiczenia siłowe na odchudzanie. Pamiętaj jednak, że żaden trening nie będzie dawał zadowalających efektów, jeżeli nie będziesz go wykonywać regularnie. Warto więc wybierać aktywność fizyczną, którą naprawdę lubisz. Jeżeli lubisz biegać, to zdecyduj się na odchudzanie właśnie w taki sposób. Liczy się przecież nie tylko to, by spalić jak najwięcej kalorii, a także rozbudować masę mięśniową. Ważne jest również to, by podczas treningu poczuć się spokojniej i mieć czas na odstresowanie. I do osiągnięcia wyznaczonych celów nie trzeba ćwiczyć codziennie do upadłego. Nadmierny wysiłek również nie jest wskazany, ponieważ za bardzo obciąża on organizm. Taki wysiłek lepiej zostaw dla zawodowców.

(Czy warto stosować Nutrigo Lab Burner? - https://byc-zdrowym.pl/nutrigo-lab-burner-spalacz-tluszczu-dla-osob-aktywnych-cena-sklad-opinie/)

  1. Na diecie liczą się białka

Nie można określić jaka porcja białek będzie idealna na spalanie tkanki tłuszczowej. Jeżeli liczysz kalorie, które spożywasz w ciągu dnia, to tak naprawdę nie ma wielkiego znaczenia ile procent z tego to tłuszcze, a ile węglowodany. Poza tym trudno jest nam samodzielnie określić te wszystkie wartości. Jednak liczy się to, by w diecie codziennie, znalazła się odpowiednia porcja białek. Są to niezwykle ważne składniki odżywcze, ważne dla naszego zdrowia. Mają one działanie sycące, a także wspomagają one ochronę mięśni, w czasie redukcji masy ciała. Co więcej, białka mają ogromny efekt termiczny. To oznacza, że po spożyciu białek, organizm musi wykorzystać więcej energii na ich strawienie. Zalecana dawka dla osób o średniej aktywności fizycznej wynosi około 1,2 gramy na każdy kilogram masy ciała. Trzeba jednak pamiętać, że wysiłek fizyczny zwiększa zapotrzebowanie organizmu na składniki odżywcze, w tym biała, więc trzeba mieć to na uwadze podczas ustalania jadłospisu.

(Regeneracja? Sprawdź - https://byc-zdrowym.pl/nutrigo-lab-regeneration-odzywka-na-regeneracje-cena-sklad-opinie/)

  1. Nie odżywiaj się pustymi kaloriami

Na diecie niestety, ale konieczne jest wyeliminowanie wszystkich słodyczy, napojów słodzonych, czy wysoko przetworzonego jedzenia z naszego jadłospisu. Jest to konieczne, by osiągnąć zadowalające efekty na diecie odchudzającej. Jednak takie działanie ma wiele plusów, ponieważ okazuje się, że już samo to u wielu osób pomaga schudnąć, a dodatkowo niekonieczne jest przy tym stosowanie dodatkowego ograniczenia kalorycznego. Trzeba jednak wiedzieć, że w diecie każdego z nas takie kaloryczne przekąski są stałym elementem. Warto pamiętać, że puste kalorie przyczyniają się do zakłócenia poczucia głodu. Jeżeli zostaną one wyeliminowane, to po pewnym czasie proces głodu zacznie się regulować, a to przyczyni się do przyśpieszenia procesu odchudzania. Jednak nie ma co panikować. Nic się nie stanie, jeżeli od święta nie będziesz trzymać się tej zasady. Jednak nie znajduj sobie byle okazji do spożywania słodkich ciast, czy kalorycznych batoników. Ciesz się jedzeniem słodyczy, tylko wtedy, kiedy naprawdę możesz.

  1. Wysypiaj się

Może wydawać się, że związek między odchudzaniem a spaniem nie istnieje. Jednak każdy powinien zdawać sobie sprawę z tego, że sen jest procesem, w którym organizm człowieka wydziela hormony, a także wspomaga walczyć  ze stresem. Stres jest natomiast przyczyną głodu emocjonalnego, przez który wiele osób zaczyna się objadać i przez to dochodzi do zwiększenia się masy ciała. Z tego względu staraj się nie siedzieć do późna w nocy przy telefonie, czy telewizorze, a kładź się wcześniej spać i zadbaj o to, by twój wypoczynek trwał co najmniej siedem godzin. Przed snem zjedz lekką kolację. Wieczorem praca metabolizmu zaczyna spowalniać więc lepiej nie objadać się przed położeniem się do łóżka. Dodatkowo objadanie może przyczynić się do problemów z zasypianiem. Staraj się więc wybierać nisko kaloryczne produkty.

Dodatkowe informacje

  • ISSUU:
Powrót na górę

Współpracujemy

           

Zostań promotorem

Więcej

Moje konto